Umbra Ta

Imagine

Umbra Ta

4 răspunsuri »

  1. splendid… ma bucur c-am descoperit un tarâm virtual interesant si de calitate… salutari toulousene, tone de inspiratie si-o zi însorita… amicale gânduri, Mélanie NB

    • Nu gasesc deloc o replica pe masura. M-au debusolat diacriticele „toulousene”. Mi-e jena ca eu nu le mai folosesc si ma intristeaza faptul ca foarte rar le mai intalnesc. De multi ani santem educati sa privim spre „west” si consecintele (lingvistice) se manifesta. Ma simt ca un mecanic auto care a fost surprins, incercand sa repare un Ferrari, cu scule din talcioc.

    • Nu este musai sa „englezesti” cele doua poezii indicate de mine! Poti sa alegi alte doua care iti plac tie! Le-am ales pe acelea, deoarece eu cred ca sunt cele mai valoroase. Opinia ta poate fi alta! Trebuie sa fie doua, deoarece le-am promis deja!

Lasă un răspuns

