Ochilor Tăi

Imagine

Ochilor Tăi

5 răspunsuri »

    • ”Special Effects”, Ionuț!!! Tu ești familiarizat cu așa ceva. Mă bucură mult remarca făcută de tine. Este o dovadă clară că ai parcurs textul până la capăt. Te informez ”oficial”, că faci parte din ultimii 0,5% cetățeni ai planetei Terra, care din motive inexplicabile, încă mai ”pierd” timpul, citind poezie. Am vrut să renunț și eu, dar mi-am dat seama că aș putea pierde o șansă extraordinară. N-am avut geniul necesar pentru a scrie o poezie care să rămână în istoria literaturii, prin valoare artistică, dar dacă reușesc să mai rămân în branșă, încă câțiva ani, am ceva șanse să fiu ultimul din cei 0,5%. În această ipoteză, istoria literaturii, n-are cum să mai mă ocolescă (în lipsa mimicii și a tonalității, mă văd nevoit să-ți spun că ele sunt de factură satirică; precizez asta pentru a nu apărea alte…”efecte speciale”).
      În altă ordine de idei, îți spun că ma onorat propunerea de a pune un articol pe blogul tău, care are o alură profesională. Daca voi avea timpul și inspirația să scriu ceva suficient de estetic, despre Tornatore, am s-o fac cu plăcere. Apropo…știi cumva…a scris cineva vreodată, o recenzie cinematografică…în versuri?!?!?!

      • De multe ori imi pare rau ca nu citesc mai mult, si cand vine vorba de poezie pot spune ca a trecut ceva timp dar recuperez citind din blogosfera, inclusiv articolele tale…imi pare bine ca ma pot delecta din cand in cand cu diferite poezii 🙂 si eu de cateva ori m-am gandit sa renunt la scris pe blog recenzii dar mi-a intrat in sange si merg mai departe, chiar daca am avut perioade de pauza. Cu mult exercitiu si munca cred ca iti poti dezvolta propriul stil de-a scrie.
        As fi bucuros daca reusesti sa scrii despre film la mine pe blog, am invitat de multe ori cunoscuti, prieteni atunci cand i-am vazut inflacarati de un anumit film. N-am avut prea mari sanse de izbande la propuneri. Recenzie in versuri inca n-am intalnit dar parca avem un exemplu singular de carte de poeme cinematografice, tot is curios cum ar suna acele poeme.
        Orice ar fi simte-te liber sa creezi detasat orice scrii sau ori ce vrei sa compui. O recenzie in versuri mi s-ar parea ceva extraordinar…mai ales pentru ca nu e ceva usor sa compui pe o anumita tematica…ca sugestie ai putea incepe recenzia cu o strofa si la final cu o alta strofa…
        P.S. de ceva vreme am in minte un gen de articol pe blog: interviul cinefil cu bloggeri, titlul nu ii stabilit dar ar contine diferite intrebari despre legatura dintre lumea filmului si persoana intervievata. Te-ai incumeta la un asemenea interviu? intr-un viitor mai indepartat 🙂

  1. Sunt de acord cu ipoteticul interviul, dar până atunci am să fac tot posibilul să scriu ceva despre Tornatore. Aș vrea să fac asta, în special pentru a-ți stârni interesul și implicit o critică a ta, referitoare la creațiile sale. Singura problemă este să găsesc timp pentru a revedea filmele. Le am clare în memoria afectivă, dar e nevoie și de lucruri concrete.

Lasă un răspuns

