Presimțire

Imagine

Presimtire

10 răspunsuri »

    • Pai Domnu’ Ionut, acum mi-ai starnit curiozitatea! Spune-mi si mie cateva vorbe despre motivul pentru care erai treaz la acea ora! „Maruntaiele industriei nocturne” suna grozav. Ma faci sa te invidiez. Cu astfel de formulari te apropii de teritoriul „interzis” al poeziei. 😀 Sa stii ca am de gand sa-ti plagiez expresia pentru un viitor vers, donmule „lucrator al noptii”! 😀

      • Industria care mai exista la noi si chiar in plina expansiune in Oradea isi cere tributul in muncitori ai turelor de noapte 😀 la ore asa inaintate pot spune ca ma apropiu de un teritoriu interzis al somnului iar cuvintele capata un sens diferit de ceea ce ar insemna la lumina zilei…cu placere as vrea sa fiu plagiat 😀

      • Ce surpriza!? Nu stiam ca mai exista industrie in Romania, cu atat mai putin industrie nocturna. Eu am crezut ca lucrezi intr-un bar de noapte 😀 Si daca tot faci ture de noapte, iti propun un mic test sa treaca timpul mai usor; priveste cu atentie fluturele pe care l-am postat pe blogul de fotografii si spune-mi ce personaj distingi in modelul de pe aripile sale?! Iti dau un indiciu: Star Wars!

      • mai exista industrie in Romania, dar mai mult privata/privatizata 😀 nu gasesc fluturele 🙂 lasa-mi un hint link 😀

      • Acum o luna te-am intrebat daca iti place fotografia. Ai raspuns ca iti place si chiar iti doresti sa urmezi un curs foto. Imediat dupa aceasta discutie, ai primit un „urmaritor” numit „Imagynasium”. Cred ca am omis sa-ti spun cine este autorul. Cauta la „Fila 70 – „The Butterfly Effect”.

      • Pe aripile fluturelui exista un model care reproduce fizionomia unui personaj din Star Wars. Intrebare era daca il poti recunoaste!?

      • Watto characters from Star Wars movie = Toydarian male alien. Daca alaturi cele doua poze, ramai uimit. Se vede chiar si dantura. De cand am privit prima oara fluturele am avut senzatia „deja vu”, vizavi de modelul de pe aripile sale. dupa vreo doua zile l-am pus pe Watto langa future si am ramas „masca”. Se pare ca am fotografiat un future cinefil! 😀

Lasă un răspuns

