Floare Rosie In Ghiveci

Imagine

Floare Rosie In Ghiveci

15 răspunsuri »

      • Nu am o explicatie clara; sa zicem ca mi se pare o floare misterioasa, discreta in ciuda culorii aprinse. 🙂

      • Exista un comentariu (imediat sub acesta) in care Melanie, lamureste problema simbolisticii acestei flori. Iti marturisesc ca nu sunt foarte priceput la flori, dar in acest caz, se pare ca am nimerit-o!

      • Putea fi vorba de orice floare rosie in ghiveci, dar versurile la muscata m-au facut sa ma gindesc. De pe Google 🙂 : MUSCATA – alegere, preferinta, prioritate, gentilete, melancolie.

      • Pentru grafica am ales (datorita faptului ca cele mai multe flori rosii in ghiveci, sunt muscatele) o imagine cu o muscata, fara sa cunosc simbolistica ei. Eu zic ca a iesit bine!

  1. tandru poem…

    muscatele sunt flori deosebite ce se ofera doar în „ghiveci”, niciodata (în) buchet… 🙂 indiferent de culoarea lor, toate exprima… iubirea-dragostea, cea rosie poate simboliza uneori durerea sau tristetea unei pasiuni, gen:”gândul la tine mi-e prezent în permanenta…” 🙂 ah, cre’ca as fi adaugat ghilimele la „spion”! 😉
    * * *
    în insula canara Lanzarote, am vazut câteva muscate verzi ce cresc printre „valurile” de lava sau chiar în craterele vulcanice…
    https://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/01/28/el-cuervo-un-mar-de-lava/

      • ah, nu-s de loc „flower expert”, ci… pur si simplu îmi plac si n-as putea trai fara ele… cert e ca daca vei tasta „flowers” @ „search”, vei da peste multe posturi florale… 🙂

      • prefer rugby, „ST-Stade Toulousain oblige”… 🙂
        * * *
        P.S. ai primit muscata verde canariana?… 🙂

      • Imi cer scuze Melanie, dar abia acum am verificat e-mailul. Aici, la poezii, nu prea comunic si m-am dezobisnuit sa verific periodic mesajele. Este de inteles optiunea ta sportiva. Rugby se joaca la Toulouse din 1907, iar fotbal din 1970. Palmaresul international, al celor doua sporturi, este disproportionat. Stade Toulousain este una din primele trei echipe, din Europa, iar Toulouse F.C. nu s-a remarcat niciodata in competitiile continentale si nici in cele interne. Am admirat imaginea cu muscata verde. Este o aparitie stranie in acel sol „selenar”. Ca iubitor de poezie, fotografia imi provoaca sentimente contradictorii; pe de o parte ma bucura triumful vietii in acel sol arid, pe de alta parte, nu pot sa nu remarc, singuratatea ei. „Cetatea” din jur, accentueaza sentimentul de izolare.

      • multumesc pentru precizari… „cetatea” respectiva o ocroteste de vântu’ atlantic ce poate fi extrem de devastator pentru orice planta…(se procedeaza la fel cu vita de vie ce creste îngropata în cenusa vulcanica…) ador Lanzarote… daca ai timp si „chemare”:
        https://myvirtualplayground.wordpress.com/?s=lanzarote
        * * *
        sanatate, inspiratie-ocean si noapte-buna! numa’ bine… MNB

  2. Pingback: Cinema Paradiso (1988) | Movie Zone

Lasă un răspuns

