Ingerul

Imagine

Ingerul

9 răspunsuri »

    • Inainte de toate, imi cer scuze pentru raspunsul intarziat! Desi aceasta poezie a adunat multe like-uri, in raport cu altele, nimeni nu s-a incumentat pana acum sa faca un comentariu. Probabil ca nu am reusit sa transmit foate clar, mesajul poetic. Mi-am propus un exercitiu de imaginatie, in care sa prezint continutul liric, din punctul de vedere al unei entitati spiritual-inspirationale, atemporala si aspatiala, pe care am numit-o generic „inger”. La capatul traseului liric si beneficiar al procesului inspirational, sunt eu insumi (ca autor), sau oricine se poate substitui autorului. Ma tem ca n-am reusit sa implementez in vers, suficient de clar aceasta logica si interpretarea generala a fost ca mi-am asumat postura unui „inger”, ceea ce poate fi putin cam emfatic. Asa cred ca se explica lipsa vreunui comentariu pentru aceasta poezie. Iata insa ca acum am primit un comentariu! Din pacate, in lipsa mimicii, a inflexiunilor vocale si a altor elemente lamuritoare, este greu de atribuit un sens clar mesajului. Aceasta „destructurare” a versului, poate sa contina o gama de sensuri (posibil chiar ironie fina)! O asemenea poezie, si-a atras un comentariu pe masura! Indiferent care au fost intentiile, eu iti multumesc pentru popasul printre modestele mele cuvinte asezate. Inchei marturisind ca ma framanta o intrebare retorica; de ce tocmai aceasta poezie!? Are 41 de like-uri, dar nimeni altcineva nu a gasit motivatia pentru un comentariu!?

  1. Sa structuram deci :
    Intentia este una cat se poate de naturala (aceea ca sufletul meu a vibrat imaginandu-mi lumea de sus ).Nu imi permit ironii .
    De ce tocmai „Ingerul”? Cunosc ingeri !
    Si nu in ultimul rand aproape ca am „vizualizat „poezia aceasta .Lumina ma bucura intotdeauna !In fiecare dimineata o astept ,ma bucur de ea si sunt multumitoare ca o mai vad odata …impletesc raze,soptesc ingerilor ,depăn amintiri stralucitoare,pentru ca in final sa privesc in apus ce minune de model a avut „tesatura” unei zile.
    Multumesc !

      • Sunt convinsa ca aveti suficiente manunchiuri de poezie pura ! Si reusiti sa transmiteti stari inalte ! (si adanci ,daca ma gandesc mai bine …) 🙂 Iar ingerii …consider inger orice OM care iubeste lumina ! Orice suflet lipsit de rautate !Asemeni copiilor …

      • „Poezie pura”… As fi fericit daca macar una din poeziile mele, s-ar incadra in aceasta expresie! Sunt foarte exigent cu mine insumi, in ceea ce priveste poezia! Din pacate, nu este singura mea pasiune si cred ca asta se reflecta in calitatea poeziilor scrise de mine.

      • Aș spune ”din fericire”,pentru ca ,desi unora le vorbesc imaginile,se prea poate ca altora sa le ”urle”cuvintele …dintre randuri !

Lasă un răspuns

