Pastel De Toamna

Imagine

Pastel De Toamna

9 răspunsuri »

    • „Noiembrie” alaturi de „Nostalgie De Toamna”! Ce poate fi mai simbiotic!?
      In universul poeziei sunt foarte putine locuri libere. De mult incerc si eu sa „prind” unul, macar intr-un coltisor. „Noiembrie” are locul deja rezervat! 😀

      • Sunt fericită ca v-am regăsit, am mai răsfoit paginile dvs acum ceva timp în urmă… doar ca am lipsit multişor şi acum am de recuperat.. dar cu bucurie pentru ca îmi place să citesc poezie.
        Formatul în care vă prezentaţi creaţiile este magic, îmi place foarte mult.
        Vă felicit pentru talentul dvs! Vă mulţumesc pentru răspuns, apreciez!

      • Poeziile mele sunt de fapt imagini editate. Sunt pasionat de „fotografie” (din pacate in detrimentul poeziei; am un fotoblog care imi consuma mult timp), si am importat de acolo tehnica de editare grafica. Mi s-a spus ca sunt mai talentat la imagini decat la cuvinte, dar pentru mine poezia ramane ceva special si as da oricand 10 like-uri de la poze, pe unul la poezii!

      • Vă felicit! Şi poeziile şi grafica în care le încadraţi, tot ceea ce creaţi, este minunat!

        Toată admiraţia!

Lasă un răspuns

