Stiati ca…

Imagine

Stiati ca...

16 răspunsuri »

    • Iti multumesc mult pentru apreciere! Bine ai venit in blogosfera si este o surpriza placuta, ca ai decis sa te materializezi, in modestul meu univers liric! Vreau sa te simti aici, ca la tine acasa!

    • (In ipoteza ca ma adresez Domnului Profesor Catalin Spataru?!)
      Este greu de crezut ca pentru un profesor de logică, psihologie, filozofie, economie, exista ceva, despre care sa nu stie!? 😀
      Prezenta dumneavoastra in modestul meu spatiu liric, ma onoreaza, dar in acelasi timp ma obliga sa fiu mai exigent cu postarile mele viitoare. Va trebui sa costientizez faptul ca, ochi familiarizati cu stralucirea orizontului cultural, vor lumina , din cand in cand si versurile mele, dezvaluind imperfectiuni inerente amatorismului. Ma astept ca „lumeninmundo” sa fie o sursa de informatie si inspiratie, pentru mine.
      Va invidiez pentru „relatia” cu Halep, pe care o admir! Ca fost sportiv (fotbal), stiu cata munca implica performantele sale.
      Deoarece nu am certitudinea cui adresez aceste randuri, multumesc nominal Domnului Catalin Spataru, Domnului Radu Mihai pentru interesul manifestat prin decizia de a urmari blogul meu de poezie. I-as multumi si Domnului Vlad Tepes, dar intamplarea face sa locuiesc la cativa kilometri de Manastirea Snagov, care este una din posibilele locatii, pentru mormantul Marelui Domnitor. Va imaginati in ce situatie as fi daca Vlad Tepes ar decide sa raspunda personal, acestor multumiri!? 😀

      • versurile tale imi plac. nu-ti face probleme cu privire la imperfectiunile tale. fii tu insuti cand scrii. deci un fotbalist poet, mai rar:) blogul tau arata bine. am o clasa de fotbalisti, le voi spune despre tine:) domnul radu mihai e un elev sportiv cum ai fost si tu, domnul vlad tepes este un (ex)sportiv elev poet, dar e bine ca ai fost prudent cu el caci este un caftitor, nu e bine sa-l superi:) prin urmare dupa ce ne-am prezentat, urmezi tu…mai joci fotbal?

      • Nu prea am cum sa fiu eu insumi, cand scriu poezii, deoarece „eu insumi” insemna…inginer de instalatii. Pentru fiecare poezie, trebuie sa fac lungi calatorii, pana la marginea cealalta a spiritului uman! „Fotbalist-Poet”??? Fotbal-Poezie??? Oare poate exista asa ceva?! Eu am ajuns nici fotbalist profesionist (am jucat doar de la varsta de 8 ani, pana la 18 ani), nici poet (am absolvit doar Liceul De Filologie-Istorie, Iulia Hasdeu, din Bucuresti). Singura calificare certificata, este de inginer! Domnule profesor, cu regret trebuie sa constat ca in nici un caz nu pot fi un model, pentru o clasa de fotbalisti! Daca totusi as putea sa le transmit ceva, atunci le-as spune doua lucruri:
        1-Sa incerce sa armonizeze programul de pregatire cu bioritmul propriu; aceasta armonizare va genera acumulari mai eficiente in plan fizic, mental si emotional si va reduce uzura in timp a organismului, care nu este de neglijat, la finalul carierei.
        2-Sa nu uite ca un meci, va fi castigat in 90% (pentru restul de 10%, exista… barele portilor) din cazuri, de echipa a carei suma de decizii individuale corecte din punct de vedere tactic (eficiente), va fi mai mare.
        Fotbal inca mai joc, cam de doua ori pe saptamana, dar pe teren redus, la …”old boys”! A ramas cea mai mare pasiune a mea! Poezia este doar pe locul trei! Intre ele se intercaleaza „fotografia”. Multa lume mi-a spus ca sunt mai „talentat” la imagini, decat la cuvinte. Deoarece sunt curios care ar fi opinia dumneavostra, va invit sa faceti o vizita pe fotoblogul meu http://www.imagynasium.wordpress.com , unde putem sa ne cunoastem…”vizual”!

  1. Pingback: Reminds me TAG 💭 | More Than Books

Lasă un răspuns

