Urme Pe Zapada

Imagine

Urme Pe Zapada

15 răspunsuri »

    • In lumea reala, ocupatia mea profesionala este de inginer (nu din acela „de birou”). Va imaginati ce „calatorii” lungi trebuie sa fac, de la o margine la alta, a spiritului si personalitatii mele, pentru a scrie cateva versuri?! Uneori constat si eu ca aceste versuri nu sunt foarte reusite din punct de vedere artistic. Dar eu stiu cat de greu le obtin si de aceea imi sunt foarte dragi. Sper sa pot gasi in continuare resursele spirituale pentru aceste „calatorii”, care sunt rare, pentru ca sunt foarte lungi!

      • Nu cred ca are importanta ocupatia;imaginatia,inspiratia si talenul, construiesc arta.

      • Va rog sa ma credeti, ca mie personal imi este foarte greu sa regasesc acea stare care sa genereze o creatie lirica, in conditiile in care toata ziua mi-o petrec printre cifre, probleme tehnice, probleme umane…Cred ca sunteti de acord cu faptul ca poezia necesta o anumita stare pentru a fi perceputa (citita), dar si pentru a fi creata. Nu stiu cum decurge acest proces creativ pentru altii, dar eu constat ca imi este tot mai greu sa regasesc dispozitia creativa nececesara, in contextul realitatilor din lumea mea. Este posibil ca imaginatia, inspiratia si talentul sa nu fie foarte pronuntate in ceea ce ma priveste si din acest motiv sa-mi para dificil acest proces creativ. Din pacate pentru mine, dintre toti cei ce pot citi aceste poezii, eu sunt singurul care nu poate percepe in nici un fel valoarea lor artistica. Eu le percep ca pe niste lucruri obisnuite si nespectaculoase, dar care mie imi sunt dragi.

        P.S. In toata „ingineria” din realitate mea, nu am gasit inca nici un instrument de masura pentru o autoevaluare obiectiva! Dar mai caut! 😀

      • filosofia creatiei „imi sunt foarte dragi.„calatorii”, care sunt rare, pentru ca sunt foarte lungi!” :))

  1. Stii? Exact ca in expresia „mai rarut, ca-i mai dragut”… In cazul de fata… mai rar, dar absolut minunat!!! Felicitari! Frumoase versuri! O primavara superba iti doresc!

    • Nici nu iti imaginezi cata bucurie resimt, cand constat ca aceste modeste creatii lirice, gasesc un ecou in spiritul altor oameni! Mi-am propus sa fac macar o postare, in fiecare luna. Pentru luna februarie am avut emotii privind acest deziderat, dar sper ca am reusit sa „salvez” situatia in mod onorabil! Eu iti multumesc pentru ca esti alaturi de „joculdecuvinte”, chiar daca prezenta mea in blogosfera „de litere”, este doar simbolica!

      • Cred ca am o oarecare idee… 😉
        Iti tin pumnii sa te tii de ceea ce ti-ai propus. „Onorabil” e putin spus, din punctul meu de vedere.
        Cu mare drag sunt alaturi de „joculdecuvinte” pentru ca-mi plac versurile cu care ma incanta si care ma deconecteaza de la… real. Prezenta simbolica sau nu, in blogosfera sau nu, eu ma bucur de poeziile tale din tot sufletul! Asa ca… spor si inspiratie sa ai in aceasta primavara!

      • Daca nu voi reusi sa „tin ritmul” in ceea ce priveste poeziile, atunci promit sa ma revansez „la poze”, cantitativ si calitativ! 😀

      • Bine si asa! 🙂 Cred ca important e… sa nu dispari din peisaj si sa ne bucuri in continuare, fie prin versuri, fie prin fotografie. Succes!

  2. Nu stiu care este masura talentului, dar mie imi plac poeziile tale .Cred ca e importanta calitatea poeziei si ceea ce transmite cititorului si nu cantitatea. Chiar daca sint rare poeziile tale , le asteptam cu mult drag !

  3. Buna seara si multumesc pentru vizitele facute in ultima vreme pe blogul meu ! 🙂
    Seara faina, noapte buna si-apoi, weekend placut ! 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

