Fara Rost

Imagine

Fara Rost

9 răspunsuri »

  1. ” Fara rost ” 😦
    ma zbat ca un prost
    lumea s-o trezesc
    chiar in zi de post
    dar ma ingrozesc
    cand stiu cati am fost
    de neam romanesc
    si cati am ajuns ….
    Eu , ma cam feresc
    ca un om supus
    Domnului ceresc
    sa ma las condus
    si chiar sa privesc
    la ceva nespus
    fara sa gandesc ………….
    Din pacate-n ROMANIA
    sunt multi oameni fara case
    dar unora grandomania
    le da CASE cu acte false !!! 😦 🙂 😦
    Seara faina! 🙂
    Aliosa.

  2. Hristos a Inviat ! 🙂
    Ma iarta ca te completez
    dar ROMANIA se indreapta
    ca pasi repezi ca un titirez
    spre o groapa intunecata
    unde nici boabele de orez
    nu mai incoltesc vreodata !!! 🙂 🙂 🙂
    Mai multe in raspunsul meu,
    la commentul tau ! 🙂
    Weekend placut ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

    • Multumesc mult pentru apreciere, dar in cazul de fata, imaginile „umbresc” cuvintele! Cred ca fotografiile (care imi apartin), sunt mult mai expresive decat ce am reusit sa transmit prin text.

  3. Pingback: Fara Rost – Site Title

Lasă un răspuns

