Darul Dragostei

Imagine

Darul Dragostei

9 răspunsuri »

      • Acum realizez ca nu am ales un titlu inspirat! Ma gandesc sa-l schimb; „Poftiti La Limonadaaaaa!” 😀
        Regretul meu este ca n-am putut sa intampin primul tau comentariu, cu o sampanie!

    • Iata inca o confirmare ca frumusetea sta mai mult in „ochii” cititorului si mai putin in „talentul” scriitorului! Ai abilitatea de a extrage si ultima picatura din „seva” unui vers! Fireste ca am o deosebita satisfactie, sa constat ca un astfel de spirit, armonizeaza intr-o oarecare masura cu micul meu univers liric, dar in acelasi timp, realizez ca trebuie sa am mare grija ce anume scriu aici. Am certitudinea ca rafinamentul perceptiei (si implicit al criticii), este mult peste ceea ce exprimi in sumarele, dar savuroasele comentarii!

  1. Presupun că ar trebui să spun „mulțumesc”…dar prefer să apelez la imaginație şi să”desenăm”…deci : linişte desăvârşită, ciocârlia se aude scurt …cald. Lan de grâu copt: aur ! Fixez cu ochii un punct din depărtare…nemişcare, moment, săgetare de gând: punctul din zare este un alt om ! Un alt om care priveşte acelaşi câmp, care mangaie acelaşi cer,care aude aceeaşi ciocârlie….
    Aşa este „armonizarea”….

Lasă un răspuns

