Romeo Si Julieta

Imagine

Romeo Si Julieta

8 răspunsuri »

  1. Nu ştiu de ce cred că porumbeii au plecat în direcții diferite…
    Poate pentru că cerul nu mai era întreg, ori pentru că trandafirii erau şi albi şi roşii…
    Julietei i-ar fi plăcut acest ..”joc de cuvinte „!

    • Cand am fost acolo, am avut un sentiment deosebit! Mai ales cand am atins statuia. I-am promis cateva versuri si acum a venit vremea sa ma tin de cuvant! Regret ca n-am avut timp pentru ceva mai profund, dar in mod sigur, candva, voi aborda mai serios aceasta tema, pentru ca merita.
      Este foarte frumoasa … statuia! Exprima o noblete desavarsita! Un simbol de varf al spiritualitatii umane! Ma rog „muzei”, sa-mi dea o inspiratie pe masura!

Lasă un răspuns

