Fara Rima

Imagine

Fara Rima

16 răspunsuri »

  1. Am văzut ancora aceasta ca pe o mână puternică ….deşi ar strânge „cu voluptate ” orice este palpabil , ar putea atinge în acelaşi timp, cu maximă gingăşie , aripa pescăruşului sau inima ascultătorului poveştilor sale (ale pescăruşului ).
    Mi-a facut plăcere să „vizualizez” povestea …

    • Ca de obicei, comentariile tale sunt mai „artistice” decat poeziile mele. Ai o profunzime lirica deosebita. Cine urmareste blogul tau, remarca acest lucru. Referitor la poeziile mele, trebuie sa fiu realist si sa recunosc ca ultimele texte nu sunt foarte reusite. Se poate observa ca sunt postate la sfarsitul lunilor. De fapt este vorba despre un pariu cu mine insumi; sa postez in fiecare luna macar o poezie! Este o modalitate prin care incerc sa-mi pastrez intacta o parte fundamentala a spiritului meu. Nu este deloc usor! Tendinta naturala de adaptare la un mediu din ce in ce mai ostil spiritului uman, este comoda si foarte tentanta. Ma dezavantajeaza si faptul ca in viata reala sunt inginer, cu responsabilitati umane si tehnice stresante. Nu este simplu de armonizat aceasta realitate, cu poezia! Timpul, este deasemenea, un mare inamic! In acest context, orice vers pe care pot sa il prezint aici, reprezinta pentru mine, o victorie in lupta cu o realitate din ce in ce mai complexa si mai agresiva! Ramane de vazut daca voi reusi sa castig si „razboiul”!? Nu stiu care va fi deznodamantul! In ultima perioada, tentatia de a renunta (macar temporar) este puternica. Nu mai reusesc sa pun in texte suficienta calitate literara, nu am timpul necesar si nici inspiratia pentru a le da profunzime si emotie . Acest fapt ma descurajeaza! Comentariile pe care le primesc din cand in cand, din partea catorva persoane cu o spiritualitate remarcabila, ma determina sa nu renunt. Poate ca mai exista o sansa, sa salvez acest „colt” al sufletului meu! Acum, „arunc” in eter o unda de recunostinta, care te va atinge, oricine ai fi si oriunde te-ai afla!

  2. Victoriile obținute ușor, se uită repede!
    Imi doresc foarte mult să câștige latura aceea frumoasă și sensibilă a sufletului tău, în pofida oricăror impedimente.
    Acest „colț al sufletului ”este pentru unii singura modalitate de a fi ei înșiși. Haosul, stressul zilnic, oamenii, problemele, totul pare să lucreze împreună,spre a nimici frumusețea și sensibilitatea.
    Așadar,de undeva de aproape, o femeie ce cunoaște îngeri, te îndeamnă să nu renunți !
    Iar unda e… verde !

    • „Iar unda e … verde!”
      Tinand cont de context, expresia este (cea mai) geniala!!!!! 😀
      Tind sa cred ca inspiratia ta, are geneza intr-o profesie asociata „literelor”!?

      • Inspirația ? da…cred că literele şi cuvintele au adus-o ! Profesia a venit mai tarziu (de dragul lor) !

      • Interesanta ipostaza … sa privesti blogosfera de litere, din turnul verde al cunoasterii profesionale! Incerc, dar nu pot, sa-mi imaginez senzatia!
        Evident ca tot ce ai scris pe (despre) blogul meu, capata o alta valoare!

    • Este bine ca nu te-ai „inecat”, in acest „ocean” de tristete! 😀
      Ba chiar ai reusit sa gasesti ceva frumos, in „pustietatea apelor”. Fie acest „frumos”, pe care l-ai cules dintre „valuri de tristete”, darul meu „de bun venit”, cu ocazia acestui prim dialog. Mi-as dori ca in viitor (sau poate in trecut!?), sa poti gasi aici, un „JoculDeCuvinte” mai frumos „asezat” si poate ceva mai vesel!

      • Uau. Ce comentariu original, de care doar un poet adevărat era capabil. Varsă niște lacrimi de fericire în fiecare zi în acel ocean de tristețe și într o zi va fi plin doar de fericire. După valuri, apa de obicei se relaxează și trage o gură de aer. Sigur voi găsi!

      • „Poet adevarat”!? Poate fi complimentul „suprem”, pentru cineva care incearca sa scrie poezie! Expresia ta, imi aduce incantare si zambet! Realitatea este ca nu pot fi mai mult decat „un pasionat de poezie”, pentru ca iubesc in aceeasi masura, fotbalul si arta fotografica! Iar „Poezia”, este o „Doamna” asa de frumoasa, ca nu ar putea accepta asemenea tradari si nu cred ca-mi va oferi vreodata, acel vers perfect, visat de orice poet (pentru a fi „adevarat”). Raman doar cu speranta unui „capriciu”, al frumoasei „Doamne”! Poate … cine stie!? 😀

      • Adevărate dezbateri!
        Da. Competența este miezul .
        Eu voiam să fiu doar modestă… 🙂
        Îmi susțin totuși teoria. Apreciez foarte mult cuvântul sincer. Aproape că prefer sinceritatea unui incompetent, decât încăpățânarea unui doct! (acum dvenind foarte serioasă, spun că nu accept falsa modestie și nu fac complimente . Doar trag concluzii, pe care mi le și exprim…)

Lasă un răspuns

