Prieten Drag

Imagine

prieten-drag

19 răspunsuri »

    • Ce surpriza!!! Comentariu de la „Printesa Cartilor”, la mine pe blog!? Imi imaginez doar trei variante; 1-ti-a placut poezia (chiar daca este demodata), 2-textul a atins o coarda sensibila, 3-pur si simplu am avut norocul unui context favorabil (as paria pe asta, tinand cont de „Din Mine”=superba; pare ca ai o dispozitie poetica)!? Oricare ar fi motivul, este prilej de bucurie pentru mine!
      Eu nu prea am senzatia de „regasit”! Vin des pe „Straduta”!
      Sper sa mai gasesti pe aici motive si pentru alte vizite! O seara buna, (Printesa) Diana! 😀

  1. Variantele corecte sunt 1 si 2😊 poezia nu e niciodata demodata, indiferent de forma! Stiu ca vii des pe straduta, dar chiar imi era dor sa citesc un joc de cuvinte! Ah, si ma bucur ca iti place chestioara pe care am scris-o, am o dispozitie poetica alba in ultima vreme! P.S. Eu, printesa? Sunt doar o iluzie.

    • „Chestioara” aceea este remarcabila! Pacat ca nu scrii mai des, asa ceva; te incarca spiritual! Esti un caz atipic pentru generatia ta! Ai o mare putere de intelegere si de patrundere a sensurilor! Instrumentul lingvistig, nu prea are secrete pentru tine. Nu esti deloc o iluzie! Ai o amprenta puternica in blogosfera (experienta, competenta, talent). Nici macar literele nu-si fac vreo o iluzie, cand sunt in jurul tau. Esti Printesa lor si se supun neconditionat!
      P.S. Cand ai de gand sa o termini pe „Astrid”!?

      • Am scris de la o vreme tot mai multe versuri albe 🙂 Pe Astrid o s-o termin la iarnă… dar nu o voi publica, o voi dărui cititorilor fideli în format electronic. Cât despre amprenta mea în blogosferă… nu știu cât de mare e, în general se citește altceva, iar influencerii nu prea scriu creativ.. MULȚUMESC PENTRU APRECIERE!!!

      • Nu trebuie sa-mi multumesti … nu sunt aprecieri, sunt constatari statistice!
        Astrid merita hartie! Si tu meriti asta!
        Fii creativa Diana … pentru ca poti! 😀

    • Iata o apreciere foarte pretioasa, pentru ca vine din partea cuiva, pentru care literele nu mai au secrete! 😀
      Trebuie sa recunosc … nu cunosc bine cartile Ploiestiului, dar stiu bine orasul. Locuiesc relativ aproape!

    • Multumesc mult pentru apreciere, Mihaela! Ma in curajeaza sa incerc sa continui, sa incerc sa scriu poezie! Este o mare realizare in viata, cand acest dar minunat, nu ramane doar in suflet!

  2. Ma bucur ca iti urmezi trairea interioara si continui sa o transpui in cuvinte. Fiecare poezie pe care o compui este un trofeu al victoriei in lupta cu rezistenta interioara si orice activitate creativa e un semn ca iti birui demonii interiori. Am citit de curand o carte care mi s-a parut foarte interesanta si pe care o recomand oricarei persoane creative: Razboiul Artei de Steven Pressfield. O zi minunata!
    [https://www.scribd.com/document/332839511/R%C4%83zboiul-Artei-de-Steven-Pressfield]

Lasă un răspuns

