Soaptele Sarpelui

Imagine

soaptele-sarpelui

24 de răspunsuri »

  1. Din marginile de cer
    se pot culege tainele mister
    care șoptesc că efemer
    este și șarpele rotund
    de îl transformi profund
    hrănindu-l cu energii subtile –
    se face drept și fără stres,
    toiag de sprijin luminos,
    și astfel noiembrie devine
    iar o lună în calendar de bine.

    • Doamna Georgeta, iata cea mai mai rapida si eficienta sedinta de terapie „psihopoetica”, de care am avut parte! 😀
      Va promit ca il scot pe Noiembrie din sufletul meu si il pun la loc, in calendar! 😀

  2. Mulțumesc mult, dacă se poate tot prin poezie ! 🙂 Noiembrie în general ca și celelalte luni (din calendar) este o lună bună, noi din diverse motive poetice 🙂 le percepem altfel uneori.
    Un decembrie însorit de lumină divină !

    • Draga Potecuta … sincer ma simt putin vinovat fata de tine … ma gandesc cata veselie aduci tu in sufletele noastre … iar eu, v-am mazgalit spiritele cu toata smoala lui noiembrie si v-am pus pe retina, serpi ai orizonturilor cenusii, mancatori de ganduri frumoase! Pai nu era mai bine sa stau eu acasica … cuminte … sa nu mai umblu teleleu, pe poteci de dor … intunecat!?
      Probabil daca tu erai in locul meu, cam asa at fi putut arata raspunsul! 😀
      Lasand gluma la o parte (ceea ce este imposibil), pot sa-ti spun ca in viata reala , de pofesie sunt inginer! Cu santiere pe cap, cu muncitori, cu probleme tehnice ,cu fel si fel de responsabilitati, unele dintre ele, necunoscute chiar mie! In acest context, nici nu-ti imaginezi, ce calatorii lungi trebuie sa fac intre marginile sufletului meu, pentru aceasta mica si insignifianta productie lirica. Desi toate imi sunt impotriva, ma incapatanez sa nu uit potecuta spre acest colt al spiritului meu. Aveam un pariu cu mine … sa postez in fiecare luna macar o poezie; in 2015 am reusit, dar iata ca octombrie si noiembrie 2016, m-au rapus. Lui Octombrie n-am avut ce sa-i mai fac … mi-a scapat … dar pe Noiembrie m-am razbunat … i-am dat cu smoala … sa ma tina minte! 😀

      • Nu, nu era mai bine să fi stat acăsică şi să… pentru că astfel am fi fost privaţi de un Noiembrie descris aşa cum e el câteodată. Sau aşa cum îl simţim cu toţii undeva într-un ungher al sufletului.
        Şi tocmai asta-i frumuseţea: că printre atâtea probleme tehnice şi şantiere, e loc şi de metaforă şi de o cărare din şi spre sufletul cititorului. Se îmbină tare bine ingineria cu poezia în cazul de faţă 😉
        Îl aştept şi pe Decembrie 🙂

    • Intr-adevar, a nins! Dar …
      „Cand stiu ca o sa ne inghete
      Iarna mizerabila,
      Ma cuprinde o tristete,
      Iremediabila.”
      Glumesc, DV! Este inca un alb firav,timid, ca un ghiocel care incearca sa rasara, din „plumbul” lui noiembrie! Padurea Snagov, este inca cenusie si predomina peisajul.
      Dar sa stii ca nu-mi fac griji pentru starea mea! Am o curte mare si dupa ce o sa dau la lopata un vagon de zapada, ma vindec urgent de negru, dar si de alb! 😀

Lasă un răspuns

