10 răspunsuri »

    • Sunt bucuros ca a-ti gasit ceva interesant, pe micul meu blog liric! Consider ca sunt mai mult cititor, decat creator de poezie! Orice apreciere pozitiva ma incanta si ma incurajeaza. Pentru asta va multumesc muuuuuuuult!!!

      • Ma poti lua la per tu..i don’t mind 😉 ..ma iei cu dvs..-that makes me an old lady :))) hehe ,cu pla’ si astept sa zambesc la mai multe 😉

      • Pai eu credeam ca o sa razi citind versurile din acest blog!? 😀 Mie, mi se intampla acest lucru! Aceste „fotografii lirice”, raman incremenite in timp, dar dispozitia spirituala a cititorului, oscileaza. Uneori mi se par „geniale”, alte ori ma bufneste rasul intrebandu-ma retoric, cum am putut sa scriu asemenea „prostii”!? Ele au aparut deoarece, din cand in cand, gandurile mele sunt muuuuult mai „serioase” decat mine!

Lasă un comentariu